Şafak Sezer (şimdiye kadar 146 posta) | | Sınırlı bağlantı veya bağlantı yok hatası. Bağlantı sınırlı, sınırlı erişim sorunu. Yerel ağda ünlem işareti. Yerel ağ bağlantı sorunu.
Bilgisayar kullanıcıları çoğu zaman yerel ağ bağlantısı yada kablosuz ağ bağlantısı üzerinde Sınırlı Bağlantı hatası veya bağlantı yok uyarısı ile karşılaşmaktadırlar. Bu uyarının başlıca nedenleri arasında; ethernet kartından, kablonuzdan, kablosuz ağ kartınızdan, ağ yapılandırmanızdan yada modeminizden kaynaklanabilecek herhangi bir sorun olabilir.
Bu sınırlı bağlantı sorununu gidermek için servise başvurmadan önce birkaç basit kontrol ile bu sorundan kurtulabilirsiniz. İlk olarak modeminizi kapatıp 10 saniye kadar sonra tekrar açınız. Modemin üzerindeki ışıklar sabit yanınca bağlantınızı tekrar kontrol ediniz. Hala Sınırlı bağlantı uyarısı alıyorsanız, ağ bağlantınıza sağ tıklayıp sorunları gider e tıklayın. Bilgisayarınızdaki mevcut kablosuz bağlantı profilinizi kaldırıp, yeniden bağlanmak için Kablosuz ağ bağlantılarından yeniden modeminizle bağlantı kurmayı deneyebilirsiniz. (Bu işlemi uygulamak için, daha önce oluşturduğunuz kablosuz ağ şifrenizi biliyor olmanız gerekmektedir)
Kablolu bir bağlantı kullanıyorsanız, modem ile bilgisayarınız arasındaki kabloyu kontrol edin, modem e bağlı bir hub/switch üzerinden internet e bağlanıyorsanız modem ile switch arasındaki kablo bağlantısını kontrol edin, gerekirse farklı kablolar ile test ederek kablonuzun sağlam olduğundan emin olun. Sorun devam ediyorsa yerel ağ bağlantınıza modeminizin IP adresine uyumlu, sabit ip adresi ve dns ler vererek modeminizle bilgisayarınız arasındaki iletişimi sağlamayı deneyin. Tüm kontrollere rağmen sınırlı bağlantı hatası yada sınırlı erişim sorunu devam ediyorsa bir teknik servisten yada bir uzmandan yardım almanız gerekebilir.
İnternet bağlantınızda yada iş ağınızda oluşabilecek sorunlar için bir uzman desteğine ihtiyaç duyarsanız, 11820 Teknoloji Destek Hattı deneyimli kardosu ile hizmetinizdedir. Türkiyenin neresinde olursanız olun, haftanın 7 günü gece saat 03:00 e kadar, 11820 Teknoloji Destek hattını arayabilirsiniz.
Teknoloji destek hattı, bilgisayar, mobil cihazlar, internet bağlantı sorunları ve teknoloji ürünleri ile ilgili tüm soru ve sorunlarınızda sizlere en kaliteli danışmanlık ve destek hizmetini sunmaktadır. Bizden destek alan müşterlerimizin yorumlarını okumak ve fikirlerinizi paylaşmak için facebook
sayfamızı ziyaret edebilirsiniz.
Soru Örnekleri: Sınırlı bağlantı hatası alıyorum, sınırlı erişim uyarısı. İnternet e giremiyorum. Ağ bağlantılarında ünlem işareti var. Switch ile bağlanıyorum sağ altta saatin olduğu kısımda Ağ adresi alınıyor yazısı çıkıyor. Ağ simgesinde ünlem işareti çıkıyor ve Sınırlı bağlantı veya bağlantı yok uyarısı alıyorum. Switch e bağlanamıyorum. Işıklar yanıp sönüyor. Sınırlı bağlantı hatası çözümü nedir? Yerel ağ ip alamıyor. Sabit ip nasıl verilir. Manual IP ve DNS nasıl verebilirim. Yerel ağda modem ip si vermek. |